Έκπληκτος παρακολούθησα τις προηγούμενες μέρες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης την κ. Στογιαννίδου να επιδίδεται για άλλη μια φορά σε μια προσπάθεια δημιουργίας αρνητικών για τη Δημοτική αρχή εντυπώσεων, μέσω της προσφιλούς της το τελευταίο διάστημα τακτικής: αυτή της διαστρέβλωσης και παραποίησης της αλήθειας!
Αυτήν τη φορά σειρά έχει η προσπάθεια της Δημοτικής αρχής να αξιοποιήσει σε ετήσια βάση και με τον καλύτερο τρόπο τη λειτουργία του θερινού μας θεάτρου και του αναψυκτηρίου που λειτουργεί στον προαύλιο χώρο.
Προς αποκατάσταση, λοιπόν, της αλήθειας και προς ενημέρωση του κοινού που ανέγνωσε το ανυπόστατο δημοσίευμά της να επισημάνω τα εξής:
1) Το κτήριο του θερινού μας θεάτρου χρησιμοποιείται για 3 περίπου μήνες τον χρόνο, καθώς δεν είναι στεγασμένο. Με την ενοικίασή του μέσω δημόσιας, ανοιχτής και νόμιμης δημοπρασίας στοχεύουμε να το θέσουμε σε λειτουργία καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου και μάλιστα σε ενιαίο σύνολο με αυτό του αναψυκτηρίου, όπως αρμόζει σε έναν χώρο που φιλοξενεί εκδηλώσεις πολιτισμού.
2) Η κ. Στογιαννίδου προφανώς παρακολουθεί από μακριά όλα αυτά τα χρόνια τις εκδηλώσεις που φιλοξενούνται στο θερινό μας θέατρο, γι’ αυτό και παρουσιάζει με άκρως ισοπεδωτικό και συκοφαντικό τρόπο τη Δημοτική αρχή να εκχωρεί τη άσκηση της πολιτιστικής της πολιτικής σε ιδιώτη!
Να την ενημερώσουμε, λοιπόν, ότι εδώ και δεκαετίες το θερινό Δημοτικό θέατρο εκμισθώνεται από το ΔΗΠΕΘΕ κατά τους καλοκαιρινούς μήνες σε ιδιωτικές πολιτιστικές επιχειρήσεις, προκειμένου να παρουσιάσουν τις παραστάσεις τους και δε φιλοξενεί παραγωγές δικές μας, καθώς το καλοκαίρι το ΔΗΠΕΘΕ λειτουργεί εκεί μόνο τον θερινό κινηματογράφο και τις υπόλοιπες δράσεις του τις υλοποιεί σε άλλους χώρους.
Με την εκμίσθωση του θεάτρου σε ιδιώτη ο Δήμος θα έχει πολλά επιπλέον έσοδα, αφού το μίσθωμα θα είναι ετήσιο και δε θ’ αφορά μεμονωμένες παραγωγές διάσπαρτες σε ένα μόνο τρίμηνο. Κι ακόμη, θα εξοικονομήσει επιπλέον χρήματα, καθώς οι φθορές και οι ανάγκες συντήρησης του κτηρίου λόγω της μη χρησιμοποίησής του για 9 μήνες είναι ιδιαίτερα αυξημένες κάθε χρόνο.
Χρήματα, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για την περαιτέρω οικονομική ενίσχυση του ΔΗΠΕΘΕ μας και της πολιτιστικής, θεατρικής του παραγωγής, επ’ ωφελεία των δημοτών μας.
3) Ο θερινός μας κινηματογράφος που είναι μια δράση που ξεκίνησε η παρούσα Δημοτική αρχή και αγκαλιάστηκε θερμά από τους συντοπίτες μας, θα λειτουργήσει από το επόμενο καλοκαίρι σε πιο φιλόξενο χώρο. Κι αυτό, γιατί ο θερινός κινηματογράφος χρειάζεται πιο μικρούς χώρους, χωρίς τόσο μεγάλες αποστάσεις ανάμεσα στην οθόνη και στους θεατές.
4) Αναφορικά με τη χρήση του θερινού θεάτρου από Πολιτιστικούς συλλόγους του Δήμου μας, η Δημοτική Αρχή έχει μεριμνήσει και γι’ αυτό. Πώς θα μπορούσαμε άλλωστε να μην το πράξουμε; Είμαστε ένας Δήμος που στηρίζουμε σε κάθε βήμα της λειτουργίας τους Πολιτιστικούς μας συλλόγους, τόσο ηθικά, όσο και οικονομικά και υλικοτεχνικά. Και για τη φιλοξενία των παραστάσεών τους στο θερινό θέατρο, όταν θα εκμισθωθεί σε ιδιώτη, έχουμε κάνει πρόβλεψη.
5)Το όψιμο ενδιαφέρον της κ. Στογιαννίδου για την εκμίσθωση του αναψυκτηρίου έχει αποκλειστικά και μόνο ως στόχο να ρίξει λάσπη εναντίον της Δημοτικής αρχής. Πού ήταν τόσα χρόνια, όταν επί δεκαετίες προσπαθούσαν οι Δήμαρχοι αυτής της πόλης να λύσουν δικαστικά τα προβλήματα με τον τελευταίο εκμισθωτή;
Και τώρα, που εμείς κατορθώσαμε να διευθετήσουμε οριστικά το πρόβλημα και επιχειρούμε να βγάλουμε τον χώρο από την εγκατάλειψη και τη φθορά, θυμήθηκε ότι υπάρχει το «ελκυστικό» όπως το αποκαλεί αναψυκτήριο.
6) Για τις τρεις αποθήκες, που εξαιρούνται και δε θα εκμισθωθούν, τις οποίες και αναφέρει στην ανάρτησή της, να την πληροφορήσουμε ότι πρόκειται για το μεγάλο καλλιτεχνικό εργαστήριο του ΔΗΠΕΘΕ μας, όπου φιλοτεχνούνται και κατασκευάζονται τα σκηνικά για τις παραγωγές μας και να την προσκαλέσουμε να γνωρίσει τον χώρο αυτό της σκηνογραφικής μας δημιουργίας.
7) Και τέλος, σχετικά με το χειμερινό Δημοτικό μας θέατρο, που αγωνιά μήπως το εκμισθώσουμε κι αυτό, να την ενημερώσουμε ότι ο Δήμος μας στηρίζει με όλες του τις δυνάμεις το ΔΗΠΕΘΕ μας. Και να την προσκαλέσουμε να παρακολουθεί τις εξαιρετικές δράσεις του ΔΗΠΕΘΕ, μια και τα τελευταία χρόνια δεν ανήκει στο θεατρόφιλο κοινό που στηρίζει τη θεατρική μας παραγωγή, για την οποία τόσο μεγάλο δημόσιο ενδιαφέρον επέδειξε με την ανάρτησή της αυτή.




